ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ: ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΙΚΟΤΗΤΑ

Τον τίτλο αυτό επέλεξε η κα Άρτεμις Αντωνίου, Σύμβουλος Ψυχολόγος και Ψυχοθεραπεύτρια για το εξάωρο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε στο Δημοτικό Σχολείο Απερίου, στα πλαίσια της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών του σχολείου.

Η κα Άρτεμις Αντωνίου αναφέρθηκε αρχικά στα εξελικτικά στάδια της ψυχολογικής ανάπτυξης στα παιδιά με έμφαση νηπιακή και σχολική ηλικία επεξηγώντας τι θα πρέπει να αναμένουμε σε κάθε στάδιο από το παιδί.

Η ενσυναίσθηση, η ενεργητική ακρόαση ήταν στη συνέχεια θέματα που αναπτύχθηκαν ως σημαντικά θέματα που συμβάλουν στην επικοινωνία , στην ψυχική επαφή και εν τέλει στην καλλιέργεια επικοδομητικότερων σχέσων στο χώρο του σχολείου τόσο σε επίπεδο σχέσεων μεταξύ των μαθητών όσο και μεταξύ των εκπαιδευτικών μεταξύ τους.

Το «χτίσιμο» της ομάδας και οι τρόποι για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της μέσα στη σχολική τάξη,  ως θεμελιώδης τρόπος μάθησης και παιδείας αποτέλεσε επόμενο θέμα του σεμιναρίου καθώς και οι τρόποι βελτίωσης της ικανότητας επίλυσης προβλημάτων μέσα στη σχολική κοινότητα, τα όρια και οι κανόνες και οι πιο σημαντικοί τρόποι για την ανάπτυξη της αποτελεσματικότερης επικοινωνίας και επαφής με τους γονείς των μαθητών μας απετέλεσαν πολύ σημαντικά θέματα, τα οποία με πολύ  σαφή και εμπεριστατωμένη γνώση ανέπτυξε η κα Αντωνίου, την οποία ευχαριστούμε θερμά.